حدود یه ماه پیش چیپ مادبردم سوخت . giga ma 770 ds-3 بردم نمایندگی بعد از 4 روز زنگ زدن بیا تعویض شده . هیچ هزینه ای هم نگرفتن . گارانتی آواژنگ .....

بلا خره اون شرکتهایی که لیاقت تمجید کردن رو در امور گارانتی دارن رو باید ستایش کرد که مشترهاشونو یه ماه و دو ماه سره کار نمیزارن ......

از بچه ها کسی در مورد گارانتی گلسان صحبتی نکرده ؟؟؟

گلسان هم خدا وکیلی ادم های خوبین فقط یکم گرون فروشن والا من سرو کلم با خودشون نیوفتاده من چون همکار نزدیکمون این گارانتی رو دارن همیشه می دیم به خودش نوع می گیریم 4870 خودم هم گارانتی اونا هست یه بر چسب گارانتیش رو واسه باز کردن کندم زنگ زدم گفتم از حرارت زیاد بر چسب افتاده گفت مشکل نداره اگه اتفاقی افتاد براتون انجام می دیم :دی