برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tohid63 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گلسان هم خدا وکیلی ادم های خوبین فقط یکم گرون فروشن والا من سرو کلم با خودشون نیوفتاده من چون همکار نزدیکمون این گارانتی رو دارن همیشه می دیم به خودش نوع می گیریم 4870 خودم هم گارانتی اونا هست یه بر چسب گارانتیش رو واسه باز کردن کندم زنگ زدم گفتم از حرارت زیاد بر چسب افتاده گفت مشکل نداره اگه اتفاقی افتاد براتون انجام می دیم :دی






پاسخ با نقل قول
Bookmarks